Keski-Pohjanmaa Cup viestit 27.2.2022

Tuomarineuvoston kokous 10.30

Joukkueenjohtajien kokous klo 10.20

Hiihtotapa

Perinteinen (P) kaikilla osuuksilla. Kilpailussa noudatetaan FIS:n ja Suomen Hiihtoliiton kilpailusääntöjä.

Kilpailutoimisto

Avoinna kilpailupäivänä klo 9.00. Osoite Rintalantie 88, 85900 Reisjärvi.

Kilpailutoimisto Piia Haikola p. 044 0771 229.

Kilpailunumerot

Kilpailutoimistosta Petäjähovista. Palauttamattomasta kilpailunumerosta perimme 50€ maksun.

Sarjat ja matkat

2km = 1 kierros

3km = 2 kierrosta

5km = 3 kierrosta

Risteysmerkinnät, vaihtoalue, lähtö ja maali ovat merkitty opastein. Kilpailija vastaa itse, että hiihtää oikeaa reittiä ja oikeassa järjestyksessä. Mikäli kilpailija hiihtää väärin, on hänen palattava muita kilpailijoita häiritsemättä samaa reittiä pisteeseen, jossa harhautui väärälle reitille. Ratakartta on nähtävissä ilmoitustaululla ja kilpailusivustolla.

3km+2km+3km                                       N12/M12

3km+3km+3km                                       N14/M14/N16/N18

5km+5km+5km                                       M16/M18/M20

Yhdistelmä joukkueet ovat sallittuja siltä osin, että saman seuran tyttöhiihtäjä voi osallistua poikiensarjan osuudelle ikäluokkaa vastaavasti. Useamman seuran yhteisiä sekajoukkueita voi ilmoittaa ja ne sijoitetaan hiihtämään sarjassaan kilpailun ulkopuolisena.

Lämmittely

Kisaladuilla kilpailusuuntaan numerolappu väärinpäin erityistä varovaisuutta noudattaen.

Pakkasraja

-15’C

Pukuhuoneet

Stadionrakennuksessa on poikkeusolosuhteet arjen päivähoidon takia.

Naiset: pukuhuone ja wc

Miehet: pukuhuone ja wc

Suihkut Niemenkartanon koululla, osoite: Susisaarentie 8 (2,8km).

Paikoitus

Stadionin parkkialueella.

Ensiapu

Stadionilla kaksi ensiapuvastaavaa p. 040 7181347, mahdollisuus kuljettaa hiihtäjiä kelkalla. Yhteispäivystys Soite, Kokkolan keskussairaala 116km, p. 06 826 4651. Soite lastenpäivystys (alle 16v.) p. 06 826 4444. Hälytyskeskus 112.

Turvallisuus

Koronaohjeistuksissa noudatetaan Pohjois-Pohjanmaan Aluehallintoviraston antamia määräyksiä. Kilpailuun saa osallistua vain terveenä ja täysin oireettomana. Vältetään jonottamista ja pyritään säilyttämään turvavälit. Suositellaan käyttämään kasvomaskia ja huomioimaan hyvä käsihygienia sisätiloissa.

Protestit

15 minuuttia epävirallisten tulosten julkaisemisesta. Vastalauseet toimitetaan kirjallisena kilpailunsihteerille. Vastalausemaksu 50 euroa maksetaan kilpailutoimistoon vastalausetta jätettäessä.

Tulokset

Tulostaululla ja seuran nettisivuilla: https://reisjarvenpilkehiihto.sporttisaitti.com/

Viestin virallisissa lopputuloksissa ovat mukana vain joukkueet, joiden kaikki jäsenet edustavat samaa seuraa.

Ruokailu

Stadionrakennuksessa kahvio ja ulkona makkaragrilli.

Palkinnot

3 parasta joukkuetta sarjoittain mitaleilla sekä kaikki hiihtäjät pienellä muistamisella 15 minuuttia sarjan päättymisen jälkeen.
Palkinnot noudetaan kahviosta.

Tervetuloa kisaamaan!